Gåtur med Tænkepauser – Drømme

En gruppe mennesker går i naturen
Gå med, når vi kombinerer gåtur i lokalområdet med samtaler om drømme.
Standard: Gratis

Godthåbsvej 14D
9230 Svenstrup

Gå med, når vi kombinerer gåtur i lokalområdet med samtaler om drømme.

Vil du være med i en anderledes vandregruppe, hvor vi diskuterer almene interessante emner og med plads til at vende stort og småt i det fri, så gå med.

På dagens gåtur er temaet drømme. For at have et fælles udgangspunkt bedes du læse Tænkepausen ”Drømme” på forhånd. Hvorfor drømmer vi, når vi sover, hvad vi drømmer om, og kan vi øve os, mens vi drømmer? Bogen er en del af fagbogsserien "Tænkepauser" og på blot 50 sider.

Line og Hanne fra biblioteket er jeres guider på turen. Hensigten er en hyggelig uformel gåtur og gode samtaler om dagens emne.

Læs Tænkepausen på forhånd

Fra den 13. september kan du hente Tænkepausen ”Drømme” på biblioteket ved at henvende dig i betjent tid til personalet. Vi har skaffet bogen hjem på forhånd og den udlånes på dit lånerkort.

Praktisk information

Alle er velkomne og du kan forvente en rute på ca. 5 km i roligt tempo i lokalområdet. Hvor turen går hen, er en overraskelse.

• Læs bogen ”Drømme” på forhånd
  • Medbring drikkedunk
  • Påklædning efter vejret (vi går også selvom det regner)

Vi mødes udenfor Svenstrup Bibliotek