Kødkollager - En kreativ udforskning af kødets rolle i vores hverdag

Portrætbillede af Amalie Scheel Nielsen
Bidrag til den nyeste forskning om dansk madkultur og kødets rolle i den grønne omstilling, når Amalie Scheel Nielsen, ph.d.-studerende ved Aarhus Universitet, gæster biblioteket til en workshop.
I samarbejde med
Amalie Scheel Nielsen

Østerbrogade 52B
9400 Nørresundby
Danmark

Hvilke minder har du med kød? Og hvordan ser kød ud i fremtiden?

Det er nogle af de spørgsmål, vi sammen vil udforske i denne workshop. Sammen kommer vi til at lave kollager, og gennem dem snakke om og reflektere over køds rolle i samfundet og vores individuelle liv. Med nysgerrighed kommer vi til at udforske vores relationer, minder og fremtidsforestillinger om kød. Alle kan være med, og det kræver ingen tidligere erfaring med kollager.

Workshoppen er en del af Amalie Scheel Nielsens ph.d.-projekt ved Aarhus Universitet, som undersøger dansk madkultur og kødets rolle i den grønne omstilling.

Arrangementet kræver tilmelding på mail amni@cc.au.dk senest 27. september 2024.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Fast teleslyngeanlæg: Nej

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængelighed på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet skriv til os på bibliotek@aalborg.dk eller ring på tlf. 99314300.