voksne

Velkommen til vores nye hjemmeside

Aalborg Bibliotekerne har fået ny hjemmeside. Vi håber, du vil tage godt imod den.

Af Mie Møller Nielsen

Aktuelt

Adressen er stadig aalborgbibliotekerne.dk, og rigtig mange ting vil være præcis, som du kender det. Men siden har fået et tydeligt ansigtsløft, som betyder, at alting ser helt anderledes ud.

Du skal højest sandsynligt lige vænne dig til forandringerne. Klik lidt rundt på siden og under din brugerprofil, så finder du nok det, du søger. Og ellers hjælper vi gerne! Du er altid velkommen til at besøge os på biblioteket eller ringe til os, så guider vi dig.

Det kan du glæde dig til

Den nye hjemmeside har et moderne og simpelt udseende og er meget lettere for dig at navigere rundt i og anvende. Noget af det, du især kan glæde dig til, er den nye søgefunktion, som er udviklet til at forbedre både søgning af materialer og artikler på hjemmesiden for brugerne.

Vi håber, du bliver glad for den nye hjemmeside!

Fejl under udbedring

Den nye side har en række fejl, vi arbejder hårdt på at få løst. I mellemtiden kan du benytte bibliotekets app, "Biblioteket", der ikke er berørt af nedenstående fejl.

• Nogle titler fra andre biblioteker vises ikke på din lånerstatus
    Det betyder, at du ikke kan se afleveringsdato og evt. gebyr for visse titler, der er lånt hjem fra et andet bibliotek på hjemmesiden. Vi anbefaler, at du benytter appen "Biblioteket", der ikke er berørt af fejlen. Du kan også se din fulde lånerstatus på bibliotekets udlånsautomater og udskrive den.
  • Institutioner og læsekredse kan ikke logge ind
    Institutioner og læsekredse kan ikke logge på hjemmesiden. Derfor kan de hverken se lånerstatus eller reservere titler via hjemmesiden. Vi anbefaler, at du bruger appen "Biblioteket", der ikke er berørt af fejlen.
  • Huskeliste kan ikke vises
    Nogle gæster oplever, at de ikke kan se deres huskeliste. Vi anbefaler, at du bruger appen "Biblioteket".