For børn

Babymassage - barselscafe med børnefysioterapeut Lene N. Bak fra Støvring FysioCenter

En baby ligger på ryggen og får fodmassage af en voksen. Babyens fod samt den voksnes hænder er i fokus forrest i billedet, resten af babyens krop ses sløret i baggrunden.
Barselscafeens tema er babymassage. Babymassage giver dig en ”hygge-stund” sammen med din baby. Ved kærlig berøring er babymassage en skøn måde at give din baby ro i nervesystemet på, hvor han/hun mærker din nærhed.
Standard: Gratis
Bibliotek
Vejgaard Bibliotek

Hadsundvej 35
9000 Aalborg
Danmark

• Babymassage øger din babys kropsbevidsthed og giver god kropsfornemmelse.
  • Babymassage løsner op for spændinger og ubalance i kroppen.
  • Babymassage styrker berøringssansen.
  • Babymassage understøtter dit barns udvikling, styrker immunforsvaret og skaber balance i dit barns system.
  • Kroppen udskiller kærlighedshormonet Oxytocin ved kontakt og berøring. Og dette gælder for jer begge. Har du et uroligt barn eller et barn, som har svært ved at sove, kan det have gavn af babymassage.

Medbring: 1 babydyne og 2 ekstra stofbleer (Lene sørger for massageolie).

Kom gerne 10 minutter før caféstart.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja – kontakt personalet for niveaufri adgang
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej – kontakt biblioteket på bibliotek@aalborg.dk eller tlf.: 9931 4300 senest 3 dage før arrangementet for lån af mobil teleslynge.

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Vejgaard Bibliotek via dette link

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 9931 4300.