voksne

Gæster fra Hasseris Bibliotek anbefaler sommerferielæsning

Både børn og voksne har grebet ideen med at dele læseoplevelser med hinanden i biblioteksrummet i Hasseris Bibliotek. Det er der kommet disse dejlige og meget forskellige anbefalinger ud af.

Af Mie Møller Nielsen

Børn Voksne Inspiration Det I læser Sommerlæsning

Sophie Souid: Møgmis
Tre ord der beskriver bogen: sjov, cool, drabelig. Læs denne bog fordi den er hyggelig.

Mette Finderup: Lasse-Leif og den virkelig væmmelige makrelmad
Læs denne bog fordi den er sjov.

Simon Mugford: Kevin de Bruyne
Tre ord der beskriver bogen: meget info, god til fodboldelskere, sjov. Læs denne bog fordi den er bare god.

Nicole Boyle Rødtnes: Zombiejæger
Tre ord der beskriver bogen: farlig, god, spændende. Læs denne bog fordi den er god.

Julia Quinn: Familien Bridgerton - den ugifte hertug
Tre ord der beskriver bogen: Romantisk, dramatisk og gamle dage. Læs denne bog, fordi det er hyggelig og underholdende læsning, især hvis man elsker engelske kærlighedsromaner.

Lise Nørgaard: Volmer – portræt af en samfundsstøtte
Tre ord der beskriver bogen: sjov, satirisk og næsten som at læse "Matador". Læs denne bog fordi du har behov for at grine så tårerne triller.

Anna Fredriksson: Mellem himmel og hav
Tre ord der beskriver bogen: familiehemmeligheder, generationer, svensk idyl. Læs denne bog, fordi det er en spændende og stille romanserie om tre generationer af kvinder, der skal genfinde hinanden - og så er den dejlig og svensk.

Natasha Lester: Alix St Pierres tre liv
Læs denne bog fordi "wauw" – ku’ ik’ andet end at læse den færdig straks!