For voksne

DR Brugerkontakt hjælper med login

En person sidder med sin telefon i hånden foran et tv.
Onsdag d. 4. september rykker DR Nordjylland P4-studiet Hovedbiblioteket i Aalborg, hvor du kan få hjælp af DR Brugerkontakt til at oprette et login til DRTV.
Hovedbiblioteket

Rendsburggade 2
9000 Aalborg
Danmark

Fra den 30. september 2024 bliver det obligatorisk at logge ind på DRTV. Derfor tager DR på turné rundt til en række af landets biblioteker, for at hjælpe dig med at logge ind.

Du kan læse mere om det obligatoriske login på dr.dk

P4 Eftermiddag sender live fra biblioteket, og du kan overvære live-sendingen og møde de lokale radioværter Knud Erik Meyer Ipsen og Alberte Røgel. Derudover kan du få hjælp til at oprette login til DRTV.

Hvad sker der?

Alle er velkomne til at kigge forbi i løbet af eftermiddagen. Man kan overvære P4 Eftermiddag, hvor de lokale P4 radioværter Knud Erik Meyer Ipsen og Alberte Røgel sender live. Derudover vil der sidde søde medarbejdere fra DR Brugerkontakt klar til at hjælpe med at oprette et login.

Man kan tage sin computer, iPad eller telefon under armen og oprette det direkte på den, hvis man gerne vil det, eller man kan låne en computer af os. Vi byder på kaffe og kage til de fremmødte.

DR har lovet, at du får en eftermiddag med hyggelig stemning, godt humør og hjælp til login.

Hvem hjælper dig?

DR Brugerkontakt er det primære kontaktcenter i DR, som modtager og besvarer størstedelen af de mange henvendelser brugerne sender til DR. Årligt modtager DR Brugerkontakt ca. 150.000 henvendelser fra DR’s brugere, via en række forskellige kanaler.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Ja

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Hovedbiblioteket – via dette link

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 9931 4300.