voksne

Bogcafé med 2 bibliotekarer og 20 krimier

Billede af to bibliotekarer med knive i hånden
Vibeke og Hanne er ”partners in crime”. På vanlig og drabelig vis giver de en personlig anbefaling af årets bedste krimier, samt et par yndlingsbøger fra egen bogreol.
Standard: Gratis
Hals Bibliotek

Østergade 2A
9370 Hals
Danmark

Det bliver morderlig godt, og du vil få masser af inspiration til lænestolen, samt et lille kik på nogen af de krimier, der er på vej.

Kom hvis du tør, til en grum og dødspændende aften.

Krimi-bogcafé kan opleves følgende steder:

Tilgængelighed

Icon Description

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej – kontakt biblioteket på bibliotek@aalborg.dk eller tlf.: 9931 4300 senest 3 dage før arrangementet for lån af mobil teleslynge.

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Hals Bibliotek – via dette link

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.