For alle

Klaverkoncert med elever fra Aalborg Kulturskole

Et barn spiller klaver
I uge 41 holder Aalborg Kulturskole aktivitetsuge. I den forbindelse vil nogle af Kulturskolens klaverelever give en koncert på Hovedbiblioteket, der består af en stor variation af pianistiske udfoldelser.
Standard: Gratis
Glashjørnet
Bibliotek
Hovedbiblioteket
I samarbejde med
Aalborg Kulturskole

Rendsburggade 2
9000 Aalborg
Danmark

Om Aalborg Kulturskole

Aalborg Kulturskole tilbyder undervisning i musik, billedkunst, teater og ballet til alle børn og unge i Aalborg Kommune. Der undervises på folke- og privatskoler i hele kommunen, samt på Nordkraft, Huset og Utzon Center. Kulturskolen driver Aalborg Talentakademi med grundkurser inden for musik, billedkunst og scenekunst.

Tilgængelighed

Icon Description

Mulighed for at trække sig: Ja

Niveaufri adgang: Ja

Handicapvenligt toilet: Ja

Teleslynge: Ja

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.