voksne

Lad os lave smykker sammen

To hænder omgivet af diverse beholdere med perler er ved at tråde en nål til en perlekæde.
Elsker du at lave smykker, eller har du altid drømt om at prøve det? Vær med til at starte et hyggeligt smykkeværksted op sammen med os til en kreativ og inspirerende aften på biblioteket.
Folkeværkstedet
Bibliotek
Hovedbiblioteket

Rendsburggade 2
9000 Aalborg
Danmark

Tag dine smykkematerialer med – og glem ikke din yndlingskaffe og kop. Vi sørger for et afslappet og hyggeligt miljø, hvor vi kan dele tips, idéer og godt selskab.

Uanset om du er erfaren eller nybegynder, er der plads til dig. Kom og bliv en del af vores kreative fællesskab, hvor vi skaber noget smukt sammen.

Vi glæder os til at se dig og dine kreative idéer.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Hovedbiblioteket - via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.