Mord i nord med Geir Tangen

Sort/hvidt foto af Geir Tangen, som smiler. Han sidder i en afslappet stilling, hvor han hviler den ene arm mod sit knæ.
Kom med, når vi dykker ned i de nordiske krimiers fascinerende verden med Geir Tangen.
Standard: Gratis
Foredragssalen
Bibliotek
Hovedbiblioteket

Rendsburggade 2
9000 Aalborg
Danmark

Sammen med Straarup & Co inviterer vi til en (u)hyggelig aften, hvor den norske krimiforfatter Geir Tangen tager os med ind i de mange tendenser, udviklingstræk og subgenrer inden for den nordiske krimi.

Som manden bag Norges største krimiblog, krimlitteratur.com, vil han komme vidt omkring – både med nedslag i sine egne og andre forfatteres romaner, så du kan finde inspiration til din næste gode læseoplevelse.

Geir Tangen er aktuel med Ulvetid (2023) og Hundedage (2024), og bliver suppleret på scenen af sin kone, krimiforfatter Agnes Matre, der i efteråret udkommer på dansk med den anmelderroste krimi Fritt vilt.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Ja – kontakt biblioteket på bibliotek@aalborg.dk eller tlf.: 9931 4300 senest 3 dage før arrangementet for lån af mobil teleslynge.

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Hovedbiblioteket via dette link

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 9931 4300.