voksne

Bogsalg og julehygge på Svenstrup Torv

En bog ligger opslået, dens sider danner et hjerte. I baggrunden anes julelys, baggrunden er sløret.
Traditionen tro tændes juletræet på torvet. Biblioteket disker op med julehygge og bogsalg.

Godthåbsvej 14D
9230 Svenstrup
Danmark

Læg bæredygtige gaver i julesokken eller under juletræet i år. Til bogsalget på Svenstrup Bibliotek kan du til absolut fordelagtige priser give kasserede biblioteksbøger ekstra levetid hos dig selv eller glæde andre.

Det er kun muligt at betale med MobilePay. Vi kan ikke tage mod kontant- eller kortbetaling. Husk også en pose.

Juletræet på torvet tændes kl. 17 og mon ikke SuperBrugsen sørger for en overraskelse eller to.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Fast teleslyngeanlæg: Nej – kontakt personalet for lån af mobil teleslynge

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Svenstrup Bibliotek via dette link

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 9931 4300.