voksne

Onsdagscaféen på Svenstrup Bibliotek

Hænder der strikker i fokus, mens man kan se to personer i baggrunden
Kan du li` at strikke, hækle eller lave andet håndarbejde, Har du lyst til at møde naboen på den anden vej og være en del af et uforpligtende fællesskab?

Godthåbsvej 14D
9230 Svenstrup
Danmark

Kom og vær med i vores nye onsdagscafé. Tag dit strikke-, hækle-, sy- og snakketøj med og kom til en hyggelig nørklestund på Svenstrup Bibliotek.

Vi mødes hver anden onsdag (i ulige uger) i efteråret kl. 13-15 med start 28. august. Sidste dag før juleferien er den 20. november.

Medbring også gerne din yndlingskop, så gi`r vi en kop kaffe.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Svenstrup Bibliotek via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.