For børn

Krible-krable-show med Mikkel Sortemos

Mand iført læderjakke holder kvælerslange som snor sig om mandens hals.
Mikkel Ellegård Sortemos
Er du vild med spændende dyr, adrenalin, samt det uventede? Så kom til krible-krable-show på Vejgaard Bibliotek den 24. oktober.
Standard: Gratis
Vejgaard Bibliotek

Hadsundvej 35
9000 Aalborg
Danmark

Vær med, når Mikkel Sortemos fra Arternes Verden besøger biblioteket i Vejgaard for at fortælle om de mange spændende kranier, skind og mest mærkværdige skabninger, han har mødt på sine eventyr rundt om i den store verden.

Efter fortællingerne er der god tid til spørgsmål, og du kan få taget billede af dig selv, mens du rører ved et af de fantastiske, levende dyr.

Arternes Verden har til formål at videregive viden omkring verdens forskellige fantastiske arter – ikke mindst de arter, som man frygter eller ser skævt til såsom edderkopper, slanger og øgler.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej – kontakt biblioteket på bibliotek@aalborg.dk eller tlf.: 9931 4300 senest 3 dage før arrangementet for lån af mobil teleslynge.

Læs mere om tilgængelighed og planlæg dit besøg på Vejgaard Bibliotek – via dette link.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.