børn

*AFLYST* - Jacob ”Pimp” Winneche: Fra gamerværelset i Fjellerad til international sucess

Annulleret
Jacob "Pimp" Winneche sidder i en gamerstol og kigger mod kameraet. Han klapper sine hænder mod hinanden og smiler.
Pimp er en af verdens mest streamede gamere, og er nu også blevet kendt i det bredere Danmark efter sin deltagelse i tv-programmet Forræder. Nu har du mulighed for at høre Jacob fortælle om e-sports verdenen, og de ofre man må give for at få sucess på den internationale scene. Jacob er klar til at svare på spørgsmål både om sin karriere og om CS:GO i det hele taget.
Standard: 45 DKK
Sted
Tofthøjskolen, Tofthøjvej 32, 9280 Storvorde. Indgang ved Båndbyhallen, Tofthøjvej 40.
I samarbejde med
Storvorde-Sejlflod Boldklub

Stationsvej 5
9280 Storvorde
Danmark

Bold i Storvorde og Counterstrike på værelset

Intet er umuligt, hvis du virkelig vil, eller næsten intet i hvert fald. Det er Jacob alias ”pimp” et vaskeægte eksempel på. Han voksede op i Fjellerad, spillede fodbold i Storvorde-Sejlflod boldklub og spillede Counter Strike hjemme ved computeren.

Nu er han en internationalt kendt analytiker og kommentator af CS:GO og har været professionel CS-spiller i New York. Han har levet drømmen, der drømmes på mangt et drengeværelse, men som alt andet kræver det sine ofre.

Arrangementet er lavet i samarbejde med SSB, og der vil være mulighed for at købe snacks og sodavand og støtte klubben.

Tilgængelighed

Mulighed for at trække sig: Ja
Niveaufri adgang: Ja
Handicapvenligt toilet: Ja
Teleslynge: Nej – kontakt biblioteket på bibliotek@aalborg.dk eller tlf.: 9931 4300 senest 3 dage før arrangementet for lån af mobil teleslynge.

Vi arbejder hele tiden på at forbedre tilgængeligheden på vores biblioteker, så har du andre særlige behov eller spørgsmål til arrangementet, kan du skrive til os på bibliotek@aalborg.dk eller ringe på tlf. 99314300.